Tijd voor een update

17-04-2009
De hoogste tijd voor een korte update!


Ik werk nog steeds met veel plezier in een groep 4. Een groep die ik in januari plotseling fulltime over heb genomen. Na een gewenningsperiode van zowel de kinderen als de meester (ik dus) lopen de zaakjes steeds beter! Maar het blijft veel tijd en energie investeren, veel dingen opzetten en verbeteren of aanpassen. Maar vooral ook veel plezier hebben met de kinderen en heel erg veel genieten!

Hier nog wat meer:
Boontjes planten en drama staat hier.
Foto's van samenwerken in mijn klas bekijk je hier.
Foto's en een stukje over het goede doel: India vind je hier.

Hopelijk vind ik de komende periode weer wat meer tijd om regelmatig te berichten.

Groetjes,
meester Jeroen


1 reacties:

Mindy zei

Wat leuk dat je een berichtje achterliet in mijn gastenboek. Ook ik bekijk je site nog met regelmaat :D
Mag je vervangen tot aan de zomervakantie in die groep?
Groetjes, Mindy

Een reactie posten

Bericht sturen

Als je reactie terug wil ontvangen moet je natuurlijk wel je mailadres vermelden!

Naam
Email
Onderwerp
Bericht
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

Meer reacties

Hieronder vind je nog meer reacties:

19-04-2010
hè meester leuke twitter pagina is dit.
veel groeten van rein en tot morgen bij school.

10-1-2010
Hey meester Jeroen,
wat een leuke site heb je! :)
Ik ben zelf eerstejaarsstudent universitaire pabo, en mag graag wat rondsnuffelen op het wereldwijde web, dus vandaar dat ik ook hier beland ben. Complimenten!
Greetz,
Lucia

10-09-2009
hoi meester jeroen.
je hebt een heeeeel leuke site.
tot morgen. rein