Op uw plaatsen, klaar...

30-08-2009
Op uw plaatsen... klaar... af/fjiet/pang/piep!
Zo starten de meeste wedstrijden. Zo starten de enorm bijzondere sportieve prestaties van atleten. Zo worden records gebroken, zo worden grenzen verlegd.

Op school gaan we ook weer bijna starten. En ik mag meewerken aan de bijzondere prestaties die de kinderen ook dit jaar weer gaan leveren. Maandag 7 september ga ik in mijn klas het startschot geven voor schooljaar 2009-2010. Het digitaal schoolbord (nieuw en uitdagend voor de kinderen én de meester!) staat al klaar.
Kinderen... op jullie plaatsen! Klaar...?

Ho, wacht even! Dit gaat té snel!
Laten we ook eens stilstaan bij de dingen die we al snel als "gewoon" en "vanzelfsprekend" beschouwen. En deze ook op de juiste waarde schatten!
Meneer Usain Bolt loopt met enorm veel inzet, training en oefenen ongelofelijk snel op een atletiekbaan. Buitengewoon knap en fantastisch voor hem en zijn trainer!
Kareltje rekent na een tijdje met enorm veel inzet, training en oefenen al ongelofelijk knap zijn sommen uit! Buitengewoon knap en fantastisch voor hem! En ook fantastisch voor de meester!

Welkom allemaal weer zo na de vakantie!

[bron afbeelding Usain Bolt]

2 reacties:

Anoniem zei

ik heb ook zin in school.
en ik ben zaterdag jarig!
en ik heb 50 vlechtjes.


xxx van Floor!

meester Jeroen zei

Een fijne verjaardag gewenst Floor!
Alvast gefeliciteerd!
Tot maandag!

meester Jeroen

Een reactie posten

Bericht sturen

Als je reactie terug wil ontvangen moet je natuurlijk wel je mailadres vermelden!

Naam
Email
Onderwerp
Bericht
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

Meer reacties

Hieronder vind je nog meer reacties:

19-04-2010
hè meester leuke twitter pagina is dit.
veel groeten van rein en tot morgen bij school.

10-1-2010
Hey meester Jeroen,
wat een leuke site heb je! :)
Ik ben zelf eerstejaarsstudent universitaire pabo, en mag graag wat rondsnuffelen op het wereldwijde web, dus vandaar dat ik ook hier beland ben. Complimenten!
Greetz,
Lucia

10-09-2009
hoi meester jeroen.
je hebt een heeeeel leuke site.
tot morgen. rein