Houdoe en bedankt 2009!

dec. 2009
2009 is zowat voorbij, 2010 staat voor de deur.

Tijd om afscheid te nemen van het oude jaar, met alle bijbehorende eigenaardigheden.
Tijd ook om alvast voorzichtig vooruit te kijken naar wat 2010 gaat brengen.

Werktechnisch verandert er nogal wat voor me. Mijn fulltime vervanging gaat over in een 3-daagse vervanging per 11 jan. 2010. Dit betekent dat ik samen met juf E. groep 5b ga draaien. Wat even wennen zal zijn na een half jaar als enige kapitein op het schip ;-), maar tegelijk heb ik er enorm veel zin in en zie ik een mooie duo-baan en fijne duo-collega tegemoet.

Verder is het onmogelijk 2009 in een paar woorden samen te vatten. Ik denk dat een rondje klikken door de groepspagina een aardig beeld geeft.

Ik wens iedereen heel fijne feestdagen en de allerbeste wensen en alle gezondheid voor 2010!

Houdoe en bedankt 2009!
Tot ziens in 2010!

0 reacties:

Een reactie posten

Bericht sturen

Als je reactie terug wil ontvangen moet je natuurlijk wel je mailadres vermelden!

Naam
Email
Onderwerp
Bericht
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

Meer reacties

Hieronder vind je nog meer reacties:

19-04-2010
hè meester leuke twitter pagina is dit.
veel groeten van rein en tot morgen bij school.

10-1-2010
Hey meester Jeroen,
wat een leuke site heb je! :)
Ik ben zelf eerstejaarsstudent universitaire pabo, en mag graag wat rondsnuffelen op het wereldwijde web, dus vandaar dat ik ook hier beland ben. Complimenten!
Greetz,
Lucia

10-09-2009
hoi meester jeroen.
je hebt een heeeeel leuke site.
tot morgen. rein